neděle 14. dubna 2019

Recenze | Náš manžel


AUTOR: Jo Jakeman
NAKLADATELSTVÍ: Motto
POČET STRAN: 304
ROK VYDÁNÍ: 2019

Anotace

No tohle když jsem viděla, hned jsem si to musela přečíst! A je mi jedno, že je to jedna z těch šílenejch instagramovejch vln! 
Slibnej psychothriller, kde hlavní zápletkou je spojení třech rivalek? To zní fakt dobře, nemyslíte? No jak se mi to nakonec líbilo?

Imogen se právě rozvádí s manželem Phillipem, který ji opustil kvůli mladší Naomi. Zpočátku všechno nasvědčuje tomu, že rozvod s Phillipem půjde hladce, což by si Imogen upřímně přála, protože Imogen s Phillipem zažívala domácí násilí a spoustu ponížení. Phillip však najednou začne dělat problémy a vyhrožuje Imogen, že bude chtít sedmiletého syna Alistaira do své péče. Zoufalá Imogen provede něco, co jí přijde jako dobrý nápad, ale pak kvůli tomu začne žít ve strachu o život svůj a svého syna. Jelikož Naomi, Phillipova nová přítelkyně, odhalila Phillipovu pravou (násilnickou) tvář, spojí se s Imogen a situaci se snaží řešit společně. Když se k nim pak přidá i Ruby, Phillipova první žena, na povrch vyplouvají všelijaké skutečnosti.

Imogen je něco přes třicet, je to inteligentní hrdinka, která se snaží bránit sebe a svého syna a pro záchranu jejich štěstí je ochotná udělat téměř cokoliv. Dokonce i spolupracovat s Naomi a Ruby, i když je nemá v lásce.

Naomi je mladá, pochází z pěstounské rodiny, nemá nikoho než Phillipa. Když se jednoho dne Phillipa zeptá na něco, co on nechce slyšet, Naomi zakusí Phillipovu sílu. A když pak náhoda svede Naomi a Imogen dohromady, Naomi se rozhodne s Imogen spolupracovat.

Ruby s Phillipem nežije už dlouho, ale tak trochu ho stále miluje, ví ale, jak je výbušný a nevyzpytatelný. Obě jeho nové ženy nesnáší, přesto se k nim přidá v jejich plánu.

Anotace a začátek knihy působí, že budu číst úplně jiný příběh, než jsem četla, ale nakonec to bylo ještě lepší! Nemůžu tady moc říct o samotném ději, abych nespoilerovala, takže jen řeknu, že knížka byla naprosto super! Ze začátku se bojíte o Imogen kvůli Phillipovi, pak se bojíte, jestli si Imogen, Naomi a Ruby můžou opravdu věřit a jestli jedna na druhou nešijou boudu. Byla jsem napnutá, bála jsem se, nemohla jsem přestat číst. A celá pointa se mi strašně líbila
Tohle si musíte přečíst!

Skvělá kniha se silnými hrdinkami, což je příjemná změna oproti všem labilním manželkám, které jsou v thrillerech závislé na chlapech.

HODNOCENÍ: 100 %





Žádné komentáře:

Okomentovat